Friday, March 10, 2006

NBA EPP

Prilicno sam siguran da sam unistio ovaj blog mojim genijalnim postom-om "Ovo je comment".


No hteo sam da se pohvalim: posle jako duge i susne sezone (bez NBA basketa sam od proslog finala) kolega beverli me je uputio na SBB kanal (sporskti klub: http://www.sbb.co.yu/sk/). Za sada imaju besplatan program, osecam da je to samo navlaka, ali neka. Poenta je da me ocekuje:
petak:
01:30 NBA: Miami – Golden State (direktno)
subota:
14:00 NBA Action 4
14:30 NBA: Miami – Golden State [repriza]
nedelja:
20:00 Italijanska odbojka: Modena - Treviso
21:30 NBA: San Antonio – Huston (direktno)

Mogao bih smisliti oko 20 zanimljivijih tekmi, ali ovo ce biti vise nego dobro. Jako se radujem. To je ostvarenje svoje vrste, u te igrace i celu NBA ligu sam u ovoj sezoni investirao neogranicenu kolicinu vremena i paznje.

Dakle, long live sbb

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kao prvo, ko je kolega Beverli? Kao drugo ti znas da ti se Anonymous uvaljuje na gaybu tokom nekih od tekmi?

9:55 AM  
Blogger japaja said...

Svi anonimusi su dobrodosli na bujga.

12:34 PM  

Post a Comment

<< Home