Wednesday, April 26, 2006

Povlačenje


Nažalost, obaveze koje se ne mogu više odlagati su polako preuzele kontrolu nad ostacima mog i života mojih saradnika.
Greg Ostertag se povukao, a ja imam utisak da će u finalu Gudjir lige koju toliko reklamiram, a ne volim, ipak pobediti FMP, naravno ukoliko pobedi večeras Zvezdu. Partizan bi trebalo da dobije sa lakoćom Hemofarm i eto reprize prošlogodišnjeg finala, ali u drugoj izvjedbi.
Dobro je kada igraju NBA timovi, ekipe sačinjene od pravih košarkaša koji neguju staromodne i tradicionalne vrednosti. Gledao sam Lejkerse kako gube od Finiksa, teško, ali gube. Iako su odigrali jedinu utakmicu koju sam gledao ove godine, nisam bio u prilici da im zamerim na neinventivnosti... jednostavno, sa godinama čovek prihvati i shvati da bolje od toga ne može. Mislim, i Neš i Brajant, kao crnac i belac, kao Kanađanin i Amerikanac, kao spoj dva sveta sa Zapadne obale, mogu da upriče šou u jednoj jedinoj utakmici da sve ostalo što se tokom prethodnih 82 dešavalo... nije više važno. Ja, očigledno, ne mogu da dajem nikakve prognoze, eventualno mogu da prognoziram da ću pogledati još neku utakmicu u narednom periodu, ali i to bi bilo malo preuranjeno sada... Jeretin, Mile Ilić, Milojević, Gilbert Arenas, Toni Delk, Kurt Rambis, Greg Ostertag, Kalbert Čejni u paklenoj basketaškoj ruskoj salati kojoj ne uspevam da sagledam krajeve trenutno...

I, da... povukao se Greg Ostertag.

1 Comments:

Blogger japaja said...

genijalna slika.

znas da on i jeri slon imaju dete.

2:26 AM  

Post a Comment

<< Home