Sunday, February 19, 2006

Yessss! Success!






Ovo bi kao košarkaški Blog trebalo da tretira neke od problema / događaja koji su se desili u poslednjih nekoliko dana, a kako smo i ja i Harpli prilično zauzeti, ja ću iskoristiti ovaj vikend da nabacam nekoliko opservacija.

Dobili smo selektora. Kada je Duda Ivković suviše mator, kada Boža Maljković neće iz principa da radi sa bagrom, kada se Željko vrti po sajtovima poput kobajagrande i kada je Pešić iz sasvim razumljivih razloga izabrao život, doveden je Šakota. Ne znam. Nisam gledao puno utakmica koje je vodio, ali pamtim, iako sam bio klinac, kada je uzeo kup sa IMT-om, nekom vrstom basketaškog Rada. Igrali su, čini mi se, Koprivica, Dragutinovic i... do đavola, ne mogu da se setim! Molim vas, ako neko može da se seti te postave, neka mi javi. Uglavnom, sećam se da je u ligi u kojoj su igrali Kukoč, Paspalj i ekipa, uzeti Kup bila opasa stvar. Uvek sam cenio likove koji prave igrače, iako znam da obično nisu za velike timove i reprezentacije (čitaj: Dule, Moka...). Ajde, videćemo.


Iskoristiću priliku i svoje pravo kao jednog od admina ovog bloga da zabranim učešće na pripremama reprezentacije nekolicini igrača, ali još je rano za tako nešto.


Gledam koliko stižem novogodišnju ligu i moram priznati da sam zgrožen. Hrvatske i Slovenačke ekipe zaista ni na šta ne liče, FMP nije loš, imaju dobrog i pametnog trenera, HF sam gledao par puta ali uvek protiv mnogo slabijih ekipa, Partizan i CZ su ekipe prangijaša, nešto kao Sakramento danas, Vojvodina nije loša. Bilo bi super kad bi Milo opet bio u fazonu da pukne nekoliko miliona eura na asket, kao pre nekoliko godina. Elem, da skratim, oslanjanje na domaću ligu bi bilo dosta zabavno.

Pukli smo derbi.


FreeDarko, Darko je slobodan, prešao je u Orlando i možete naći gomile internet materijala na tu temu, mahom sprdnje. Meni se Darko svideo u onih nekoliko desetina minuta što mu je kobajagrande dao da igra. Drage kolege! Pa pogledajte malo oko sebe, basket je nikad gori. Nema više zvezda! Igraju likovi poput Denija Fortsona! Vule „Rispek“ Avdalović je maltene MVP španske lige koja je, kao, najjača u Evropi! Pa danas bi Georgi Glučkov davao 45 poena u bilo kom klubu u toj istoj Evropi. MVP Evrolige je Miloje, koga volim, kao lika, ali... molim vas. Stanje je strašno i u tom kontekstu treba gledati Darka, a on nije najgori. Kupujmo domaće! Napred Darko. Biće dobro.

Mala anketa za sve goste. Žarko Paspalj ili Nikos Galis? I zašto?


0 Comments:

Post a Comment

<< Home