Thursday, February 02, 2006

ah

jebote, o cemu pricati.
svi ovi ljudi koji dolaze da citaju. ocekujuci nove price i zanimljive dogadjaje, iskrenost, dosetke....
nije malo ocekivanja.
dakle ... postoji kategorija u nba-u koja se zove clutchability. mislim da je americko drustvo optereceno time. moram sam sebi priznati i ja. kako odredjen igrac (a u sirem smislu necu ni da pricam) igra u vaznijim / poslednjim trenutcima utakmice. kada se rezultat lomi. kada peja stojakovic okleva, kada drugima drhte ruke. ili je to sve samo izvikano. znam da neki sajtovi cak imaju i statistike o tome
ah ja znam da meni drhte ruke. secam se na nedavnom basketu, brate nisam smeo da sutnem. mislim da mi se odredjen saigrac smejao, mada ne znam da li je to bila samo paranoja.
sve u svemu to se menja, pak ponekad igram odlicno u zavrsnicama, kao sto se dogodilo prosli put. mada nisam igrao narocito dobro ceo basket, kraj je bio spektakularan.
ne znam da li je smesno pricati o ovakvim stvarima. znam da jeste, ali je zanimljiv aspekat price. ne znam da li za nekog igraca ima pravila. ali i ima. nikada nisam video legendu naseg basketa da uradi nesto dobro na kraju tekme. douge christie voli da puzi po terenu i salje poljubce. a opet, nasuprot sve tome, vlade je car. i igra mnogo dobro i lepo. meni je to samo jos jedna kategorija po kojoj treba ceniti igraca. ali lepo je igrati na kraju basketa. osecaj vaznosti je potpuno prisutan.
ja volim dobre suteve na kraju tekme. mada, priznajem, ponekad oni losi bolje prodju, tj udju. i naravno uvek volim da sutnem na kraju tekme. najvise mrzim da promasim. mnogo volim da pogodim.

ne znam. ima tih ljudi sa kosmickim osecajem za luzerizam. cak i kada nesto dobro urade, ispadne najvece sranje. opet nas vlade. protiv lakersa. izbaci loptu van reketa. 3 sekunde do kraja. shaq i kobe pod kose. on je stigne i izbaci. kako bez skoka?! ali anyway, izbaci je ali do jebenog big shot boba (ne bobi digitala, to je neki drugi). i ovaj naravno zvekne trojku. to je to. kosmicki luzeraj.

naravno ima i drkadzija koje uvek misle da ce da daju kos na kraju tekme. i onda sutiraju iz nemogucih situacija na kraju. i u fazonu su pa brate... naravno to i ja radim.

ah kasno je, a moglo bi se jos pricati o tome.
glavna poenta u basketu je, methinks, nauciti da se uvek igra za tim. cak i kada drugi ljudi to nerade, ili kada ne izgleda da to rade.
....

1 Comments:

Blogger FreeThrow said...

danas sam sutnuom jedan klac sut! ...i promasio, ali dobro, sta da se radi.

12:44 AM  

Post a Comment

<< Home