Sunday, February 05, 2006

Ortac iz kraja

Dakle problemi sa naslovima post-ova. Neka. Moj prvi ucitelj u pisanju, jos davno negde u 2. razredu osnovne skole mi je otkrio (inace skola je bila jos i ogledna sto tada nisam shvatao da znaci da su i ucenici, a ne samo gradivo, specialno odabrani...) tajanstvenim glasom i parafraziram, znas ja napisem plan posto sam napisao sastav. To je bila najveca a ujedno i jedina lekcija koju sam naucio o pisanju.
Ali hteo sam da kazem samo jednu stvar: moj omiljeni tim u NBAu su phoenix suns. Nije cak ni da navijam za njih (za to su rezervisani jedini i veliki raptorsi), ali ih obozavam. Nekako su mi kao neka ekipa ortaka koja razvaljuje kako igra, ciji glavni igrac trenutno nije tu, medjutim oni ipak dobijaju mnogo tekmi jako lepim i poletnim basketom, van ustaljene nba forme... Da mene nekad pozovu da igram sa njima, siguran sam da bih imao prosek od 10 poena, 4 skoka i 2 asistencije. Bez problema. Vodja ekipe im je pri tome moj zemljak sto nije mala stvar i omiljeni band mu je radiohead. A mene bi sledece sezone kupio
Isiah Thomas
-- 11 --
i dao 11 miliona po sezoni.

long live phoenix suns.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home