Sunday, April 30, 2006

lal pho game 3

Samo malo obavestenje:

za one koje zanima game 3 izmedju lejkersa i finiksa, mogu vam je sa velikim zadovoljstvom narezati. utakmica je izvanredna, preporucujem je.

ali najveci trenutak je show koji je napravio kobe. kao i obicno mrzi me da pisem, ali ovo je tema koja ima veliki potencijal. decko je pokazao u jednoj godini (ma mesecu, ma 3 tekme) razliku izmedju onoga sto mrzimo i onoga sto volimo. kamena i letenja. staticnosti i dinamike. isti covek! pokazuje koliko je znacajno igrati timski basket. ja uvek hocu da se rasplacem kada iskusim timski basket . ali basket (naravno mislim kosarka) nije samo timska. postoji trenutci, obicno prelomni, kada je ishod utakmice na jednom igracu. ali prvo bez timskog dela prakticno nevredi ni igrati, izgledi za uspeh su beznacajni. a drugo, meni je najdrazi timski deo.
znam da sam to cuo 1000 puta, ali passing is contegious. koliko je lepo gledati timski basket. koliko me ispunjava. koliko mi je lako da gledam takve utakmice. da navijam. pa, da, bila mi je privilegija.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pa, sta da ti kazem? Napalio si me. A taj timski basket, to je ludilo, mozda usledi post o tome.

10:57 AM  
Blogger japaja said...

imam i game 4. malo je slabija tokom tekme od trece (mada i dalje genijalna), ali je kraj u najmanju ruku spektakularan. imam je cak i narezanu, pa ako je neko hoce... tipa kraj je ono sto se desi jednom u nekoliko sezona.
jako zanimljiva serija...

5:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Passing is contagious!

7:12 PM  
Blogger japaja said...

no docs imaju pojacani imuni sistem...

2:57 AM  

Post a Comment

<< Home