Monday, January 08, 2007

OBN daje

Nije neka novost, ali je meni super što posle puno vremena mogu da gledam NBA utakmice, pa još uživo. Sinoć je bila prva takva, Memfis - San Antonio, ne baš impresivan gledalački debi, ali ipak. I da vidim zašto se Memfis razmontirao ove sezone. Nažalost, utakmica sa Spursima nije način da se to sazna. Ali sam zato saznao da SA igra metodsku košarku i da Greg Popović ima neku foru koju zove step. Koliko sam shvatio to je neka vrsta treninga koji poboljšava kretnje u odbrani i koju Tim Dankan upražnjava u julu. Komentatori na OBN su bili vrcavi all the way, pa se moglo čuti i da bi Damon Stoudamire bio čudo da se manje družio sa mari'uanom. Meni je ipak highlight trener Grizlisa Toni Barone. Kad se zovete Toni Barone onda sigurno imate brata po imenu Karmajn. Karmajn živi u predgrađu Nju Džersija i svako veče u sobi iza butcher shopa sa Vinćencom (a.k.a. Vinijem) i Frankom (a.k.a. Frenkijem) broji teško stečeni novac. Povremeno Karmajn pozove Tonija. Taj razgovor izgleda najčešće ovako:
K: E, kako je?
T: Fino, šetam Bobija (Bobi je Tonijev foksterijer, prim. aut.)
K: Treba mi bratska usluga.
T: Slušam.
K: Vini i ja smo tipovali neke rezultate, vi i Bulsi, vi i Kavsi, vi i Baksi...
T: Čekaj, Karmelo...
K: I to smo, da, vi i Denver, vi i Juta, vi i ...
T: Čekaj...
K: Šta da čekam?
T: (posle pauze) ... ništa, izvini, nastavi.
K: Javiće ti se Poli sa kompletnom listom.
T: Ok, važi.
Klik.

Memfis postiže u proseku 120 poena sa Baroneom kao HC-om. Nadam se da će sledeće nedelje biti nešto zanimljivo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home