Monday, March 03, 2008

nba & obn, where amazing happens

Shvatam kako moja opsesija sa NBA blogovima i vestima potpuno losa. Ide hand in hand sa malim raspadom, mojim licnim, koji kuliminira poslednjih meseci. Ono sto je smesno ili valjda ironicno je sto sve tekme koje vidim na OBNu apsolutno ne mogu da gledam, posto su uzasno dosadne ili lose. Mislim da ima dobrih tekmi ove sezone, ali ove koje mi gledamo su birane ahead of time (na pocetku sezone). I to je to. Bas glupo, ali nebitno.

Medjutim jucerasnja tekma je bila treat. Uvek neugodni i sada moj najneomiljeniji tim Dallas je posetio odlcno-igrajuci, leprsavi, near show-time Lakersa, inace tim na koji se u poslednje vreme lozim.

Dalas sam zamrzeo, uopste ne znam zasto i kada. Mada je bolje pitanje kako sam ih ikada podnosio, valjda u poredjenju sa majamijem su (bili) carevi. Avery Johnson je potpuno odvratan. Sve, pojava, glas (jel ste culi to, kao neka vristajuca baka crnac trener, neobicna kombinacija), izgled, nacin na koji je igrao, ... Bas ga prezirem. Mrzi me dalje da nabrajam, ali Howard, JET (mislim!), centar (mozgu gde si), cak i dirk (mada za razliku od mnogih njega pomalo gotivim), i cak i muceni JKidd, ko je njega doveo tamo i zasto. On je jednostavno ostario.
Sinoc nije dao vazno slobodno bacanje u overtimeu i nije dao ni jedan shut u overtimu/4thu. Ustvari jeste jednu trojku, ali nekako nevaznu.

LA, on the other hand, mi je super. Igra koju su prikazali u prvoj cetvrtini... nisam mogao da verujem, na to sam se teoretski lozijo. Kakva igra - sjajna dodavanja, pokretanje u napadu, i kosevi. Pomislis ah, kako je kosarka laka. Pau je bio leprsav. Medjutim u nastavku tekme nismo videli nista od te igre. Verovatno je bila 'playoff like atmospehere'.

Gledajuci Lakerse, zanima me gde ce igrati ABynum. Posto da on igra 5, Gasol 4, Lamar 3, meni to deluje sumanuto. Lamar Odom je toliko dobar i koristan igrac da to nije normalno. Ali mislim da on ne treba da igra 3, nema sut. A mislim da im Bynum treba.

- Phil Jackson mi je najomiljeniji trener i da imam tim, hteo bih da ga on vodi. Juce se malo lozio i nije igrao Fishera, koji bi dao mnoge vazne koseve. Dopustio je i vujacicu da igra i sutira, kao zbog odbrane na Kiddu, ali ja sumnjam, mislim da je to bilo da bi mu dao sansu da vidi kako je zajebano igrati u ozbiljnim tekmama i da mu pokaze da veruje u njega. Vujacic mu je uzvratio poverenje sa flapping hairom i naravno sutem od nekih 1/11. Ali je dao jednu na pocetku overtimea i ja sam se obradovao i uzviknuo tiho TO!.
- Kada je tekma usla u zavrsnicu, u LAu su svi izgledali kao maaaala deca osim Kobea. Lamar Odom je bio skandalozan. Nije sutirao i nista, naravno. Promasio je 2 sustinski vazna bacanja, za redom (kobe je skocio posle drugog promasenog bacanja i uzeo loptu i dao 2 sl bacanja), a onda je sledeci napad, kada je LA imao loptu na halfcourtu, sa sansom da daju kos (2 sekunde) i dobiju tekmu, bacio loptu Kiddu. Pau je promasio jedno bacanje i u sledecem napadu faulirao kida softly. Ovaj je dao kos, medjutim promasio sl bacanje. Falio im je Fisher i falio im je Radmanovic, koga ja postujem kao igraca koji ume da pogodi kada treba.
- Kobe je igrao potpuno neverovatno. Sve je radio sam.
------
- JET je sjebao rame tokom 4 cetvrtine i procenjujem da zato nije doprineo nicime
- Dirk je, ako smem da kazem, igrao odlicno u zavrsnici, sve dok nije bilo sanse da Dalas dobije. Takav sam imao utisak. Ipak to je sjajno, samo im fali jos neko. A sinoc nikog nije bilo.
- Radujem se doigravanju.

Izvinite na raspadu od teksta ali meni je bilo lepo dok sam ga kucao.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home