Wednesday, January 31, 2007

Latrell je još uvek u centru pažnje

Jedan od ljudi koji su se mogli naći u ekipi iz prethodnog posta je i (usuđujem se da kažem) legendarni Latrell Sprewell, sa dijagnozom da u Panteon nije ušao zbog određenih simptoma manijakalnog ponašanja. Simpatisao sam ga dok je bio Warrior, u onoj ludačkoj runandgun eklektici, sa džordanovskim rešenjima u napadu. Svašta je radio trenerima, saigračima, momcima koji dodaju peškire i ostalima koji su se zaticali u njegovoj blizini u toku Latrellovih žutih minuta, ali ko bi rekao da je Spre svojevremeno (1989!) sa majkom svojih četvoro(!) dece, sklopio kohabitacioni sporazum(!) po kome je on plaćao mesečne sume dotičnoj Candace Cabill kako bi joj pomagao u odgajanju zajedničke dece. Moram da priznam da nisam znao za postojanje ovakvih sporazuma, a posebno intrigantan mi je način na koji je saradnja obnavljana. Recimo da je Latrell 1989. rekao Candace nešto poput "E, ja sam velika košarkaška zvezda i imaću zvezdanu NBA karijeru. Pored toga, voleo bih da imam i decu za koju neću imati vremena, ali mi ti tu dođeš kao rešenje. Jel važi da im ti budeš majka, a ja ću slati kintu svaki mesec?" Onda je Candace odgovorila "Važi". Latrell je zatim povremeno posećivao svog kohabitacionog partnera i prilikom tih poseta dolazilo je do inseminacije. I tako četiri puta. Dobrodušna Candace je u nekom trenutku preuzela brigu o još jednom detetu koje je Latrell napravio sa drugom ženom (o toj kohabitaciji nemamo podatke). Sve dok Latrell jednog dana nije došao kod Candace i rekao da želi da okonča lažnu vezu sa njom. Tada je smerna Kendi rešila da okrene list i pokrenula tužbu, tražeći odštetu od ni manje ni više nego $200.000.000. Mene zanima šta će dalje biti.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

krrspvx cfc khcpe interracial blowjob

dvbuf!

ohqgh pghaji izx anal trailers

2:13 PM  

Post a Comment

<< Home